Point to Point

Pippali heeft een heel goede relatie met het Gorcumse communicatiebureau Point to Point Communicatie. We delen kantoorruimte, gebruiken hetzelfde telefoonsysteem, lunchen en vergaderen met elkaar, soms voelen we ons een beetje getrouwd. We waren dan ook blij en vereerd met de opdracht voor het uitdenken en ontwikkelen van de website en de online strategie van Point to Point Communicatie. Er was al een tijdje niet veel meer aan gedaan, dus hij kon een update gebruiken. De grote hoeveelheid content ‘SEO-proof’ maken was daarbij een van de uitdagingen.

De hele website SEO

Uit een brainstorm met de partners van Point to Point legden we de uitgangspunten vast. Het belangrijkste  was: we kunnen veel en dat laten we graag zien. Op dat gegeven baseerden we het interactiedesign. Pippali maakte vervolgens het ontwerp van de website en verzorgde het herstructureren en herschrijven van de content. Dat was een flinke berg: Point heeft het grootste deel van de projecten in de afgelopen jaren beschreven op de website. Zaak was ervoor zorgen dat ook oudere projecten relevantie opleveren. De site staat live en moet zichzelf nu bewijzen. Het begin heeft hij mee: hij ziet er strak uit, zit goed in elkaar en is van A tot Z geoptimaliseerd voor zoekmachines. Kortom: een project waar we trots op zijn.

Gerelateerd

Content
Relevante content schrijf je toch voor Google
Contentaudit: met een poetslap door je website

 

Je contentstrategie is een directe afgeleide van je bedrijfsstrategie. Of zou dat in elk geval moeten zijn. Hoe zorg je dat je content structureel gebruikt om de uitstraling van je organisatie te ondersteunen en klanten voor jou te laten kiezen?
Meer weten?

Lime